Zwroty
Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Towar musi być nieużywany, w stanie takim, jak po zakupie, z oryginalnymi metkami oraz w oryginalnym opakowaniu.
Aby zwrócić produkt, wystarczy zalogować się do swojego konta i skorzystać z opcji szybkich zwrotów.
Wybierz produkty do zwrotu
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
Podaj szczegóły przesyłki
Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.
Adres do zwrotów:
Materace48 S.C. Patryk Łachaj , Mateusz Łachaj
Solidarności 31a
63-600 Kępno
+48 606581353
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: biuro.materace48@gmail.com. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
* Oświadczenie o odstąpieniu od umowy otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail lub w linku :
Formularz zwrotu
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
1. Klient ma prawo do reklamacji zakupionych produktów, jeśli są one wadliwe lub niezgodne z umową.
2. Reklamację należy zgłosić na adres e-mail Sklepu biuro.materace48@gmail.com lub wysyłając ją pocztą na adres siedziby firmy.
3. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.
4. Produkt reklamowany musi być w stanie nienaruszonym i wolnym od jakichkolwiek śladów użytkowania. W przypadku materacy oznacza to, że produkt nie może być zabrudzony, zdeformowany ani w żaden sposób uszkodzony. Reklamacje dotyczące produktów, które były używane lub noszą jakiekolwiek ślady użytkowania, nie będą rozpatrywane pozytywnie.
5. Reklamowany towar należy odesłać w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (jeśli to możliwe) wraz z dowodem zakupu oraz szczegółowym opisem wady.
6. Sklep zastrzega sobie prawo do sprawdzenia produktu pod kątem przyczyn zgłoszonej wady, a w przypadku wątpliwości dotyczących stanu technicznego produktu, może zażądać dodatkowych informacji lub dokumentacji.
7. W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, wolny od wad, lub zwrotu pieniędzy.
Adres do reklamacji:
Materace48 S.C. Patryk Łachaj, Mateusz Łachaj
Solidarności 31a
63-600 Kępno
+48 606581353
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: biuro.materace48@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.